Email: aaaa@aaa.com
Aveti intrebari? Tel: 00000000000
Cursurile Noastre
Premium
Recrutare, formarea si stabilirea compensatiilor si beneficiilor in vanzari
in acest modul, pe perioada a 2 zile, cursantul va parcurge etapele necesare constructiei unei echipe de vanzari, stabilirea profilelor persoanelor dorite, crearea obiectivelor anuale si in final stabilirea modului de remunerare a membrilor echipei de vanzari intr-un mod just si echitabil menita sa mentina nivelui de angajament la cote maxime.
Cursul se adreseaza managerilor tineri dar si celor cu experienta care doresc sa-si consolideze si structureze informatiile si cunostiintele legate de acest subiect. Este un curs intensiv, individual, in care instructorul dedica 8 ore zilnic in dialog cu persoana cursanta
De obicei, cursul se desfasoara la adresa companiei client sau poate fi stabilit de comun acord de catre parti
Basic
Curs de vanzari
Cuprinde baza procesului de vanzari, pornind de la stabilirea obiectivelor pana la incheierea afacerii. Pe parcursul a 8 ore interactive, cursantul face cunostinta cu elemente cheie in optimizarea procesului de vanzari care sa ii permita intr-un timp relativ scurt sa incheie vanzari (cote de piata, obiective cantitative si calitative). de asemenea, se parcurg si etapele unei intalniri de vanzari pornind de la planificare si pana la urmarirea vanzarii.
Profilul tipic pentru acest modul este format din candidati tineri, nefamiliarizati cu procesul de vanzari, dornici de a lua cunostinta cu bazele meseriei de agent de vanzari.
De obicei, cursul se desfasoara la adresa companiei client sau poate fi stabilit de comun acord de catre parti
Premium
Curs de vanzari
Acesta este un program individualizat destinat proaspat angajatilor care doresc sa atinga un nivel profesional superior. El cuprinde pe langa explicarea mecanismelor care guverneaza actul de vanzari si probe practice, teste de evaluare si post-evaluare. de asemenea, include si un plan personal de dezvoltare pe termen mediu (1 an) cu prioritate pe ariile ce trebuie inbunatatite.
Orice agent de vanzari cu grade diferite de experienta care doreste sa-si intregeasca cariera profesionala dar mai ales tineleror talente din companii cu specific multi-nationalagricol, parte a planului de succesiune in lantul managerial.
Optional in localitatea de resedinta a cursantului sau neociabil in alta locatie.
Basic
Curs de vanzari
Este un curs standard de vanzari pentru improspatarea cunostintelor si abilitatilor de vanzare, cuprinzand elemente legate de organizarea individuala, planificare si incheiere a vanzarilor. Este interactiv si cuprinde sturii de caz, exercitii si teste.
Echipe de vanzari, nu mai mari de 10 persoane, cu nivel mediu de cunostinte
de obicei, cursul se desfasoara la sediul companiei client
Premium
Curs de vanzari
destinat echipelor de vanzari ale companiilor regionale sau multi-nationale, dezvolta capacitatea persoanelor de a lucra in echipa, furnizeaza informatii si solutii de crestere si dezvoltare a vanzarilor bazate pe contributia fiecarui membru al echipei marsand pe talentele individuale si diminuarea aspectelor slabe prin compensare de grup. pe langa elementele cursului premium, cuprinde elemente de HR precum planul de dezvoltare, compensare si succesiune, feedback-ul ca institutie, etc.
Echipe de vanzari, nu mai mari de 10 persoane, cu nivel mediu de cunostinte, parte a companiilor mari cu ambitii de crestere si dezvoltare a personalului comercial
Cursul se desfasoara la sediul companiei client dar poate fi si stabilit in alta loc
Premium
Curs de evaluare performante in vanzari
Este un material comprehensiv destinat managerilor care conduc echipe de marimi diferite si care au dificultati in "manevrarea" echipei spre succes, evaluarea echitabila si justa a fiecarui membru al echipei, furnizarea si primirea de "feedback", comunicarea transparenta si clara in echipa.
Managerilor tineri cu talent si ambitie pentru o cariera multinationala.
Curs individual tinut intr-o locatie convenita de parti
Premium
Dezvoltare strategie de marketing
Acest produs constituie un suport pentru diviziile de marketing in procesarea informatiilor, analizarea pietei, produselor si a cailor de acces catre piata, dezvoltarea unei strategii coerente de pret, "branding" si RTM (route to market. Poate include si studii de piata, sondaje de piata, analiza competitiei, etc
Datorita cadrului complex al activitatii, profilul potential al clientilor poate fi foarte variat
Acesta nefiind un curs, activitatea poate fi desfasurata cu precadere la sediul clientului precum si pe teren.
